CustomerSatisfaction.ro

Totul despre satisfactia clientilor

Ultimele noutati

Recesiunea prelungita a pietei materialelor de constructii impune o performanta din ce in ce mai ridicata pentru o evolutie sustenabila pe piata.

Cum putem fi siguri ca avem o promotie de success? Va oferim acum un set de instrumente dedicat evaluarii calitative si cantitative a eficientei actiunilor promotionale.

Primul semestru al anului 2013 a adus o crestere cu 30% a numarului de studii de customer satisfaction derulate de Neomar Consulting, comparativ cu perioada similara a anului trecut.

Avantajele externalizarii procesului

Externalizarea procesului de precalificare a clientilor va ofera un plus de eficienta, productivitate si rezultate mai bune ale procesului de vanzari. 

Ocuparea personalului cu o activitate suplimentara, care necesita multa energie si timp

De obicei extinderea bazei de date cu potentiali clienti intra in responsabilitatile echipelor de vanzari. Insa, cum agentii de vanzari sunt intotdeauna ocupati cu derularea procesului efectiv de vanzare, extinderea bazei de date ramane mereu in plan secundar – un obiectiv care pare a fi destul de greu de atins si se deruleaza greoi.


Daca veti alege externalizarea acestei activitati, eforturile agentilor Dvs. de vanzari se vor indrepta exclusiv catre potentialii clienti si in plus economisiti timp !

Rapiditate - economie de timp

Spre exemplu, o baza de date de 3.000 inregistrari, necesita cca. 3 luni (cca. 50 telefoane / zi) pentru a fi verificata de catre un angajat tipic, care isi dedica toata ziua de lucru acestei activitati.


Datorita personalului specializat si a platformei tehnice performante pe care o detine, Neomar Consulting poate realiza aceasta validare in 1-2 saptamani.


In plus, exemplul de mai sus nu a luat in calcul timpul necesar realizarii unei baze de date de 3.000 companii, presupunand ca a fost cumparata/realizata anterior.

 

Costuri mai mici

Realizarea unei baze de date prin personalul intern consuma deseori resurse mai mari decat  daca sunt achizitionate de la furnizori specializati.


Salariul unui operator de interviu este net inferior salariului unui specialist pe care il angajati pentru „business-development”. Diferenta dintre cele doua reprezinta economia companiei Dvs.

Cuprinderea globala a pietei

Prin folosirea unor multiple surse de informatii puteti avea acces la toate companiile din Romania care satisfac criteriile de selectie definite la inceputul proiectului.

Mai multe detalii