CustomerSatisfaction.ro

Totul despre satisfactia clientilor

Ultimele noutati

Recesiunea prelungita a pietei materialelor de constructii impune o performanta din ce in ce mai ridicata pentru o evolutie sustenabila pe piata.

Cum putem fi siguri ca avem o promotie de success? Va oferim acum un set de instrumente dedicat evaluarii calitative si cantitative a eficientei actiunilor promotionale.

Primul semestru al anului 2013 a adus o crestere cu 30% a numarului de studii de customer satisfaction derulate de Neomar Consulting, comparativ cu perioada similara a anului trecut.

Costa de 8 ori mai mult sa atragi un client nou decat sa fidelizezi unul existent.

 

O afacere obisnuita primeste feedback de la numai 4% dintre clientii nemultumiti. Ceilalti 96% nu reactioneaza, iar 91% nu se vor intoarce niciodata.” (Michael Le Boeuf, Prof. Management, Univ. New Orleans)

Monitorizati cu atentie nevoile si satisfactia clientilor Dvs! Actionati inainte de a fi prea tarziu.

 

Identificati exact preferintele clientilor Dumneavoastra si ai concurentei, precum si atitudinea acestora cu privire la compania proprie in comparatie cu concurenta.

 

Creati bazele unui program de marketing axat pe alinierea companiei la cerintele pietei.

 

Definiti o serie de obiective masurabile in raport cu nivelul de satisfactie a clientilor,

 

Realizati o analiza comparativa in timp a gradului de adaptare a companiei la piata si a performantei activitatii de marketing.

Un client multumit:

ramane fidel companiei Dvs.


va recomanda cu incredere si altora


este dispus sa ofere un pret mai mare pentru produsele / serviciile achizitionate (percepe o valoare mai mari si un risc mai mic)

Afla mai multe