CustomerSatisfaction.ro

Totul despre satisfactia clientilor

Ultimele noutati

Recesiunea prelungita a pietei materialelor de constructii impune o performanta din ce in ce mai ridicata pentru o evolutie sustenabila pe piata.

Cum putem fi siguri ca avem o promotie de success? Va oferim acum un set de instrumente dedicat evaluarii calitative si cantitative a eficientei actiunilor promotionale.

Primul semestru al anului 2013 a adus o crestere cu 30% a numarului de studii de customer satisfaction derulate de Neomar Consulting, comparativ cu perioada similara a anului trecut.

Avantajele externalizarii - calitate si eficienta sporita

Un numar mare de companii isi colecteaza datele despre nivelul de satisfactie al clientilor in mod sistematic dar mai ales nesistematic prin intermediul personalului intern. Noi credem ca este mai eficient ca aceste informatii sa fie colectate independent, de catre cineva specializat. 

Raspunsuri mai sincere

Clientii (respondentii) tind in general sa fie mai sinceri fata de o “terta parte” care nu le influenteaza in niciun fel rezultatul. 

 

Se elimina raspunsurile "politicoase" si situatiile stanjenitoare iar clientii nu pot spune cu adevarat ceea ce ii deranjeaza. 

Canal independent de colectare a datelor

De obicei feedback-ul primit de la clienti este colectat de echipa de vanzari. De cele mai multe ori, in acest caz, informatiile sunt interpretate tot de departamentul de vanzari (deja “trecute prin filtrul” agentului care colecteaza informatia).

 

Anumite probleme operationale care tin de performanta companiei sau a unor angajati pot fi "cenzurate" intentionat (Cum ar putea un client sa va transmita ca e nemultumit de comportamentul agentului de vanzari cand tocmai agentul de vanzari il intreaba acest lucru?)

 

Apeland insa la “o terta parte” care sa deruleze pentru Dvs. o astfel de cercetare, clientul trece de bariera nesinceritatii (indentitatea lui fiind protejata) si devine cu adevarat interesat sa va ofere un feedback real, care sa-i serveasca in cele din urma nevoile. 

Mai rapid, mai eficient si mai ieftin

Uneori, colectate prin resurse interne, informatiile primite nu sunt colectate cu regularitate si acuratete, intr-un format clar; astfel se pierd multe date.

 

In alte cazuri, informatiile nu sunt nici macar centralizate sau procesul de centralizare este greoi. Informatiile colectate si neutilizate sau necentralizate conduc la ineficienta si la perceptia deformata a realitatii. 

In concluzie: timp, precizie, eficienta, utilitate!

Apeland la o agentie specializata puteti obtine informatii valoroase despre clientii Dvs. intr-un timp foarte scurt (2-3 saptamani in total).

 

Puteti conta pe sinceritatea raspunsurilor, pe acuratetea datelor si pe o interpretare independenta a rezultatelor

 

Aveti garantia realizarii unui chestionar performant care sa furnizeze in final informatii relevante si complete.