CustomerSatisfaction.ro

Totul despre satisfactia clientilor

Ultimele noutati

Recesiunea prelungita a pietei materialelor de constructii impune o performanta din ce in ce mai ridicata pentru o evolutie sustenabila pe piata.

Cum putem fi siguri ca avem o promotie de success? Va oferim acum un set de instrumente dedicat evaluarii calitative si cantitative a eficientei actiunilor promotionale.

Primul semestru al anului 2013 a adus o crestere cu 30% a numarului de studii de customer satisfaction derulate de Neomar Consulting, comparativ cu perioada similara a anului trecut.

Cum realizeam un studiu de analiza a satisfactiei clientilor?

 

Cat de mare trebuie sa fie esantionul de clienti?
Recomandam minim 100 interviuri cu clienti/ parteneri de afaceri ai companiei Dvs.
 

 
Cum se colecteaza opiniile clientilor?
Prin interviuri telefonice asistate de calculator sau prin internet. Alegem varianta cea mai simpla si usoara pentru respondent. 
 

 
Cine realizeaza chestionarul? 
Chestionarul pentru colectarea datelor va fi dezvoltat de Neomar Consulting, pe baza discutiilor avute in prealabil cu Dvs. si va fi 100% adaptat la nevoile specifice ale companiei. Un interviu tipic cu un client dureaza  intre 10-20 minute si poate avea circa 15-20 intrebari. Bineinteles, daca aveti un chestionar deja realizat, se poate utiliza si acesta.  
 

 
Cum garantam calitatea rezultatelor?
 
Prin doua modalitati:
1. Trainingul riguros al operatorilor. Operatorilor de interviu li se va face un training personal si detaliat:
- Expunerea detaliata a chestionarului si a obiectivelor studiului
- Prezentarea detaliata a metodologiei proiectului si a produselor companiei
- Pre-testarea chestionarului.
 
2. Controlul calitatii:Operatorii sunt in permanenta supervizati de un project manager. 20% din interviuri sunt monitorizate "live" pentru a se asigura respectarea metodologiei de catre operator. Optional, se poate asigura si inregistrarea interviurilor, cu instiintarea si acordul prealabil al respondentilor.
 


Cum arata rezultatele finale?
Raportul final (Word / PowerPoint) va include tabele si comentarii in limba romana sau engleza. Prelucrarea datelor va include frecvente absolute, procentuale si medii. Informatii  aditionale pot livrate intr-un document Excel (anexa). 

Click aici pentru a vedea cum arata un raport demonstrativ.  

De ce nu as investiga intern toate acestea?

Daca crezi ca faci o economie in buget investigand prin intermediul resurselor interne satisfactia clientului, inainte de a lua o decizie in acest sens arunca o privire aici