■ Cat de mare trebuie sa fie esantionul de clienti?
Recomandam minim 100 interviuri cu clienti/ parteneri de afaceri ai companiei Dvs.
■ Cum se colecteaza opiniile clientilor?
Prin interviuri telefonice asistate de calculator sau prin internet. Alegem varianta cea mai simpla si usoara pentru respondent.
■ Cine realizeaza chestionarul?
Chestionarul pentru colectarea datelor va fi dezvoltat de Neomar Consulting, pe baza discutiilor avute in prealabil cu Dvs. si va fi 100% adaptat la nevoile specifice ale companiei. Un interviu tipic cu un client dureaza intre 10-20 minute si poate avea circa 15-20 intrebari. Bineinteles, daca aveti un chestionar deja realizat, se poate utiliza si acesta.
■ Cum garantam calitatea rezultatelor?
Prin doua modalitati:
1. Trainingul riguros al operatorilor. Operatorilor de interviu li se va face un training personal si detaliat:
- Expunerea detaliata a chestionarului si a obiectivelor studiului
- Prezentarea detaliata a metodologiei proiectului si a produselor companiei
- Pre-testarea chestionarului.
2. Controlul calitatii:Operatorii sunt in permanenta supervizati de un project manager. 20% din interviuri sunt monitorizate "live" pentru a se asigura respectarea metodologiei de catre operator. Optional, se poate asigura si inregistrarea interviurilor, cu instiintarea si acordul prealabil al respondentilor.
■ Cum arata rezultatele finale?
Raportul final (Word / PowerPoint) va include tabele si comentarii in limba romana sau engleza. Prelucrarea datelor va include frecvente absolute, procentuale si medii. Informatii aditionale pot livrate intr-un document Excel (anexa).
Click aici pentru a vedea cum arata un raport demonstrativ.