CustomerSatisfaction.ro

O afacere obisnuita primeste feedback de la numai 4% dintre clientii nemultumiti. Ceilalti 96% nu reactioneaza, iar 91% nu se vor intoarce niciodata. (Michael Le Boeuf, Prof. Management, Univ. New Orleans).

Ultimele noutati

Recesiunea prelungita a pietei materialelor de constructii impune o performanta din ce in ce mai ridicata pentru o evolutie sustenabila pe piata.

Cum putem fi siguri ca avem o promotie de success? Va oferim acum un set de instrumente dedicat evaluarii calitative si cantitative a eficientei actiunilor promotionale.

Primul semestru al anului 2013 a adus o crestere cu 30% a numarului de studii de customer satisfaction derulate de Neomar Consulting, comparativ cu perioada similara a anului trecut.

Atitudini uzuale si erori frecvent intalnite in analiza satisfactiei clientilor

Pentru a evalua atitudinea companiillor romanesti cu privire la satisfactia clientilor, Neomar Consulting a realizat in cursul lunii iunie 2011 un sondaj de opinie in randul a 200 de companii medii si mari cu privire la modul in care se colecteaza si se analizeaza feedback-ul si nivelul de satisfactie al clientilor.

Click pe prezentare pentru a o vizualiza in mod full-screen (recomandabil)

Concluzii


Monitorizarea feedback-ului clientilor - important pe hartie insa superficial in realitate.

Desi la nivel declarativ clientii sunt practic cel mai important capital al companiei, modul in care sunt monitorizate nemultumirile si sugestiile acestora lasa deseori loc de imbunatatiri.

Influente partizane in preluarea feedback-ului.
In cele mai multe cazuri metodologia prin care se monitorizeaza acest indicator conduce spre rezultate impartiale sau partizane. Mai putin de 15% din companii au ales o abordare profesionala si deruleaza periodic studii specifice prin intermediul unei companii specializate.

Idei noi?
Speram sa va oferim astfel cateva idei cu privire la cum puteti monitoriza si imbunatati anumite procese din activitatea de marketing.