CustomerSatisfaction.ro

O afacere obisnuita primeste feedback de la numai 4% dintre clientii nemultumiti. Ceilalti 96% nu reactioneaza, iar 91% nu se vor intoarce niciodata. (Michael Le Boeuf, Prof. Management, Univ. New Orleans).

Ultimele noutati

Recesiunea prelungita a pietei materialelor de constructii impune o performanta din ce in ce mai ridicata pentru o evolutie sustenabila pe piata.

Cum putem fi siguri ca avem o promotie de success? Va oferim acum un set de instrumente dedicat evaluarii calitative si cantitative a eficientei actiunilor promotionale.

Primul semestru al anului 2013 a adus o crestere cu 30% a numarului de studii de customer satisfaction derulate de Neomar Consulting, comparativ cu perioada similara a anului trecut.

Analiza online a satisfactiei clientilor

 

2 metode sunt cel mai des utilizate pentru analiza satisfactiei clientilor:

1) sondajul realizat prin telefon 
2)
sondajul realizat online.

 

Cand se poate realiza un studiu online?

Cand firma are un numar de clienti de analizat > 5-600

Cand exista in baza de date a firmei adresa de email a clientilor

Cand achizitia a fost una suficient de importanta pentru a nu fi trecuta cu vederea usor si/sau daca relatiile cu clientii sunt frecvente (ex. servicii sau produse livrate periodic)

 

5 motive pentru a analiza online satisfactia clientilor

Pentru o compania care se incadreaza in criteriile de mai sus, exista cel putin 5 motive pentru a derula un astfel de studiu:

1. Clientii sunt cea mai importanta resursa a companiei. Va asigurati astfel ca sunt multumiti si identificati din timp eventualele problemele.

2. Va puteti dezvolta prin aportul ideilor noi de business comunicate de clienti (nevoi nesatisfacute)

3. Satisfaceti cerintele impuse de sistemul de management al calitatii ISO 9001 privitoare la monitorizarea satisfactiei clientilor

4. Eficienta  sporita din punct de vedere al costurilor (dat fiind mediul online)

5. Cercetarea se deruleaza rapid (1-2 saptamani).

 

Ce poate face Neomar pentru firma Dvs? Totul.

 Consultanta de specialitate
 Conceptia sau adaptarea chestionarelor la specificul firmei
 Implementarea si derularea in mediul online a studiului
Analiza informatiilor colectate, redactarea unui raport sintetic
 Furnizarea de recomandari si masuri corective

Ceea ce va propunem este o solutie eficienta din punct de vedere al costurilor si rezultatelor.

Avantajele sunt superioare chiar si fata de studii similare implementate cu resurse interne.  Pentru a va convinge, va pot oferi, in cadrul unei intalniri sau a unei discutii telefonice, exemple concurete de proiecte derulate si referinte ale unor clienti existenti.

Mai multe detalii in brosura proiectului.