Business Network Intrenational

Totul despre satisfactia clientilor

Ultimele noutati

Recesiunea prelungita a pietei materialelor de constructii impune o performanta din ce in ce mai ridicata pentru o evolutie sustenabila pe piata.

Cum putem fi siguri ca avem o promotie de success? Va oferim acum un set de instrumente dedicat evaluarii calitative si cantitative a eficientei actiunilor promotionale.

Primul semestru al anului 2013 a adus o crestere cu 30% a numarului de studii de customer satisfaction derulate de Neomar Consulting, comparativ cu perioada similara a anului trecut.

Mystery Shopping in domeniul materialelor de constructii

Recesiunea prelungita a pietei materialelor de constructii impune o performanta din ce in ce mai ridicata pentru o evolutie sustenabila pe piata.

 

Vrei sa cresti cand piata scade?
Foarte bine! Ai o singura optiune: Fii mai bun decat concurenta!

 

Primul pas ca sa fii mai bun este sa stii cum te situezi fata de concurenta. Adu-ti aminte ca: "What Gets Measured Gets Done"

 

 

 

Te putem ajuta sa vezi clar cum te percep clientii printr-un proiect de tip Mistery Shopping.

Iata ce poti afla de aici:
1) Monitorizezi interactiunea clientilor cu compania ta si cu concurenta
2) Vezi cum raspund angajatii tai cerintelor clientilor comparativ cu ai concurentei
3) Vezi cum poti imbunatati experientele clientilor "pre-achizitie" astfel incat sa maresti rata de conversie a potentialilor clienti in clienti reali.

Mai multe despre aceste servicii aici.